På plats,

Hejhopp, har inte kunnat skriva nånting då vi inte fått igång internet hemma i vår lägenhet. men nu är jag en snabbis på kyrkan och fick låna en dator, och det va ju bra ! :) *haha - så ni ska inte tro att planet störtade eller nåt sånt.. :P det gick för övrigt jättebra att flyga, det var bara lite varmt när vi skulle vänta en timme i barcelona.. (i mjukisbyxor :| )

jag kommer att visa lite bilder sen, när vi fått igång internet.. :) men det är gasnka fint, lite slitet. men
mysigt. vitkalkade (?) väggar och mycket typ afrikanska mörkblåa möbler.. :) som sagt så kommer bilder sen och så..

harebra så länge och vi hörs väl snart ?!
(och puss på moa ! ! (kamratlig) ;) haha*
eller ska vi säga en kram ?
vi tar nog båda.. :*

Kommentarer
Postat av: Moa

2008-09-05 @ 10:16:05
URL: http://moaslidw
Postat av: Moa

gaah, jag saknar dej MASSOR!

jag har typ legat&tänkt, nu ringer jag sara, nej juste det är jättedyrt!

jag hoppas ni hare jätte bra&varmt, &att ni får igång internet!

puss(L)

&kram, =P

2008-09-05 @ 10:17:49
URL: http://moaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0