Baaah!!

Jag har inget att skriva om ! Och jag vet inte hur man ändrar fär på endel länkar (dom som länkar till de som kommenterats hemsidor) ! Och jag har tråkkigt ! Och datan är seeg ! Och jag vet inte om jag orkar byta musik på min ipod (< vänster) ! Och det är nån konstiig låt på TVn, typ nåt konstigt ragga på ragga på ! Och Moa är inte här !
EN, 1, rolig sak vet jag däremot, vi ska se kenare kungen !! :O haha* minnen !!!!

visst minns du ? våran perfekta timing  :) och handen,,, ;)
och nån gång ska vi till Samoaöarna
och du ska komma hit snart
och om det inte går ska du hem i alla fall
och jag ska sluta skriva onödiga saker
fasst när jag skriver om dej är det inte onödigt
men nu MÅSTE jag sluta
fasst igentligen inte
men jag borde..
fasst jag vill skriva !
ska jag sluta ?
ja
nej
ja
hejsan svejsan, vi hörs och godbye

moahaha, jag kanske är född fel ? jag ska nog vara tvilling, med två personligheter :)
fasst då skulle vi inte fylla år samtidigt ! :(
men ändå ! :)

nu ska jag sluta !!! nej, för det här var rätt såkul ändå !
men jag borde sluta och typ göra nåt annat, jaja..
hejhej
puss

Kommentarer
Postat av: Moa

haha, så söt du är sara(L)

jag saknar dej massor,

btw, jag ska be fanny ta hit tjenare kungen&ciao bella

så ska jag sitta&nörda =)

2008-09-15 @ 15:26:02
URL: http://moaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0