Igår

som ni kasnke märkt, skrev jag ingenting igår, satt faktiskt inte vid datorn på hela dan ! coolt va ?!
vi var först till en katedral i Terror (utalas inte [terror] utan [terår] ;D haha) jag skulle göra ett studiebesök i en katolsk kyrka i skolan, och då for vi dit, det var jättefint där ! :)
 -
okej, den andra bilden vart inge bra. men det var jättemörkt där inne.. förutom alla ljus,

jag tände ett ljus för dig moa<3 -ett litet gulligt elektriskt ljus, man betalade pengar och så började det lysa ! :D

sen for vi till en strand i Las Palmas, det var typ stora vågor där, men jag badade inte, bara fötterna.

^ det blåste också :)



ska visa lite bilder på när vi tog en paus från bilen och tittade på fina berg också :]



Kommentarer
Postat av: Moa

naw, vad sött TACK SÅ JÄTTE MYCKET=)(L)



herreguud, vilka stora vågor? hur kan du INTE bada?

2008-10-13 @ 12:50:35
URL: http://moaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0