Hejhej, gamla vänner !

moahaha, jag har inte skrivit på jättelänge, (tkr jag som skriver rätt så mkt när jag väl gör det (A) ... ) jag har ingen riktig orsak heller, som moa som bara har dator varannan vecka elr så. och jag har ju tid att skriva. så jag är nog bara lat.. :S

jaja, jag ska försöka skriva mer nu. men jag gör inte så mkt på dagarna... typ har skola (A) :P

lite bilder;

Kyrkan (&lina m. tillhörande tellfon med roliga spel (A) )


btw, jag har varit på Tjurrace !! :O Det var två tjurar (elr kossor, eller båda delar) som skulle dra en träkälke som vägde 600 kg på en väg (A).. :D det var kul ända tills ett par blev galna och nästan sprang in i publiken.. :| - *scary!


det galna paret när dom börjar svänga.. :| hmmmf, han som förde dom höll inte i nåt.. :S
sen gick säckarna sönder för dom sprang in med kälken i en lyktstolpe,.. :S *galningar, vet dom inte att man måste vara nykter för att köra kälke med 600 kg vikt ?? :O


moahaha, palm ovanifrån! :D -
man ser min skugga, :] längst ner i hörnet.. :)


och så lite bilder från båtturen i lördags (?) :)



skömansmatros lina ! :)


Españia ! :D - minns inte hur man säger flagga (A)


grymt snygga hus ! :D


kolla gubben (eller mannen ! :O ) hahahaha :) - fågendansen ? (A)


mastar, (och en ytte
pyttemegaliten spansk flagga (A).. )
nej, det är ju TVÅ!! :O en yttepyttemegalitensuperduperminimalliten spansk flagga också.. :)


mååååååånga bilder togs den dan.. (A)


typ som ett dataspel !? (A) :D


det blååste mkt ! (A)


moahaha, meeera flaggor !! :D


stilig kackerlacka !! :S
men lääskiig !!


lite halvmisslyckad bild på min outfit (moahaha) i lördags när vi gick på resturang lucullus.. :)
visst är västen snygg (det man ser av den (A) ..) köpte den på halva priset på pimkie , 7,45 € :)

nu måste jag sluta, har börjat nörda s.s igen.. (A) *jag vet det är inte riktigt på den mognadsgrad som man förväntar sig att 14 åringar ska ha på de hamsidor de är på.. menmen .. (A) :D
hejdå ! :)

Frestesen, (förresten) - det här är nog det längsta blogginlägget jag nånsin skrivit!! :D
moahah

Kommentarer
Postat av: Moa

tack för kommentaren!

vad bruna både du&lina ser ut, &du har fått fler fräknar har jag räknat ut!=)



nu är jag hemma btw, &har titta på vårt nya kök, snyggt! längtar tills vi kan göra drinkar där, för nu har vi ju en riktig bardisk=)

2008-10-25 @ 08:53:12
URL: http://moaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0