Gott !

Nu har jag korat den bästa resturangen, delat med Slow Boat. J&Bs ! Dom har jättegod mat och jättemysigt, och trevliga servitriser. :) MUMS! och så ligger den i shoppingcentret här i San Agustin, eller, på dagarna kan man shoppa likadana turistgrejjor i ett 10-tal (minst) affärer. + fuskväskor (typ prada, gucci mm) och skor. och sen på kvällen öppnar de övermånga resturanger och barer som finns där. :)
och övert är det typ en nöjespark, fasst mini..
så man kan kanske inte kalla det shoppingcenter igentligen..
jaja, i alla fall så tog jag upp shoppingcentret för att berätta att det ligger i gångavstånd från oss :)
Jag tror nästan att jag spricker! hihi, då skulle det spruta lövbiff och bakad potatis över hela Rocas Rojas, området där vi bor. :) och såklart massa cola och aqua congas (vatten med kolsyra) :) och lite pommes frites och, nja, jag tror inte jag åt mer än så..
JO, massa örtsmör också, det var svingott ! :D
aja, nu måste jag sluta. haha. jag ska inreda en garderob på IKEA, för skojs skull :) kanske visar er sen om det går.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0