Besök! :)

Hejhej, nu har vi besök här, eller inte JUST nu.., men våra kusiner kom igår natt. :) men nu är dom påväg tillbaka till hotellet. :)
det är mammas brorsa erik, hans fru ann-sofie & deras barn henrik, lydia & isak.. :) nån dag kanske jag tar med kameran och fotar lite, men idag har vi bara vart på stranden och käkat massa mat känns det som.. ;)
först kom dom till oss och vi åt frukost, sen gick vi till stranden. sen efter ett tag gick vi till dom och åt lunch.. sen gick jag & henrik till stranden igen. :) sen gick nästan alla till Dunas de Maspalomas, en massa sanddyner.. :) där badade henrik&lydia.. :) sen gick vi hem till oss och då åt vi middag. :) och nu ska jag snart gå och lägga mig. (A) haha, :)
verkligen en händelserik dag va!? (A) :P
hahaha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0