AQUALAND

Idag var vi på Aqualand :) Knäppte själv inga bilder, på grund av att mina batterier blev glömda hemma, :(
men jag har "lånat" lite bilder från hemsidan, :)

Pulsa para Ampliar
kulaste kanan av alla, - utan problem! :D först åkte man i en sväng där det var aldelas kolmörkt och sen kom man ut och det såg ut som om banan bara skulle ta slut, men det gick bara jättejätteubermegabrant nerför.. :) (A) :P
btw! - en tjej tog kort på mig&henrik när vi åkte, men vi köpte inte kortet, det kostade 7 € (typ 70 kr) :O men jag kan beskriva hur det såg ut (A) :)
: Henrik satt fram, och han såg väl så normal ut som man kan se ut när man åker typ tvärbrand neråt. (A)
- jag derämet, som satt bakom..- jag blundade gapade (det gjorde henrik med) och min ena fotsula såg man på henriks högra sida (A) :) haha- jag lyckas ju till tusen att se normal ut (A) :) :P

Pulsa para Ampliar
en annan kul bana! :D (A)  man åkte typ hur många som helst och tävlade! (A) jag var nästan alltid bäst, :)
och sista gången jag åkte brände jag bort mina flagnor på ryggen! (A) :P haha :) :O

Pulsa para Ampliar taha ;) den hära var också rätt så kul! :)
man åkte fyra pers. i en stor ring och det gick jättesnabbt nerför :) man kände vinden blåsa i håret (A)
och så gick den  jättefort, typ ner - rakt - ner - rakt - ner - rakt - ner . :) (A) hahahaha :P

haha, :) det var en kul dag, :) men jag tycker at tdet kunde varit lite billigare ! då hade jag kunnat köpa kortet med mig&henrik i den lila banan och det när jag hade en papagoja på axeln ! :D haha :) det glömde jag berätta (A)när man gick in satte de en papegoja på axeln utan förvarning och knäppte ett kort :) (A) haha :D - jag såg näästan normal ut.. (A) :) :P haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0