UTMANING!

Regler:
Sätt in dessa regler & länka gärna den som utmanade dig.
Berätta 8 saker om dig själv både alldagliga och knäppa.
Utmana 8 st i slutet av inlägget igenom att skriva deras namn och länka dom.
Låt dom få veta att dom är utmanade!
Jag vart utmanad av moa<3

1. Idag försökte jag lära agnes att sluta skrika när man kittlar henne på magen! (A) :]
2. Jag har ingen bikinrand där bak, men jag vet inte hur jag lyckats - jag har då aldrig knutit upp banden på bikinin.
3. Jag chattar med MOAx2 nu (A) ! :)
4. Jag verkar vara den enda här som inte bryr sig om varken finanskrisen eller USAvalet (A) :) hah, nån som håller med mig ?
5. Min kanin Vilmer är sötast, ! :) <3
6. Jag vet aldrig vad jag ska skriva, inte heller nu. (A)
7. Jag vill hem till lycksele!
8. Jag vill stanna här!


Jag utmanar:
Alla! moahaha! :P
mkt bättre, nästan inga av mina kompisar har ju blogg! :'( hah :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0