Skola ...

Har inte hunnit skriva något, har haft fullt upp med skolan hela dagen eftersom det blev en helt oplanerad sovmorgon som bara jag tyckte var bra.. men nu är det snart lunch och jag har snart gjort allt för dagen så jag tar en liten paus nu..
och föresten! alla som läser det här inlägget måste gå till närmaste  bibliotek och låna boken Grottbjörnens Folk, för den är seriöst en av de bäste böcker jag har läst, men den slutar sorgligt! *buhuu!

Läs den! Den kanske inte ser jättebra ut, men det är den!

Och ett till onödigt fakta som bara jag bryr mej om men jag ändå skriver:
Jag hatar att sticka! Det är ju typ det jobbigaste som finns! :@ speciellt när jag tycker att mitt pannband är klart medans mamma tycker att min mössa inte är klar. (jag pratar om samma stickning (A) :O)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi ,sötsara (L)

2008-11-24 @ 14:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0