Inlägg

Idag på kören började vi sjunga luciasånger! :) Nu typ börjar det kännas som november, vilket det är ju! (A) visst är jag bara föör smart!? när vi ska sjunga på kyrkan är det klockan 7 på morgonen :S :/ uschusch! vi ska träffas klockan 6 där, så då har jag, smartsara, räknat ut jag jag måste kliva upp ungefär klockan 5! (A) ingen som vill va me!?

tja vad ska jag skriva? som jag redan skrivit i några inlägg idag har jag bara varit i skolan, okej det är hemma. (A)
just nu sitter jag och trixar på med picnik. :) kanske blir det något fint som jag visar, kanske blir det de inte (A) :)

en till sak jag funderat ut ät att jag använder typ 30 (A)-gubbar per inlägg ungefär. :)
eller, det kanske var en liiten överdrift, som när moa sa att träden var typ 30 meter höga,
minns du!? (A)

Jaja, nu ska jag sluta,
okej, det märks nog eftersom inlägget tar slut, men ändå. det är bra med planering, eller? (A)


Kommentarer
Postat av: marika

ja! det är den bästa månaden eftersom det är då man fyller år ;) HAH

Oktober är bääsT!

2008-11-25 @ 20:55:01
URL: http://melonslush.blogg.se/
Postat av: Moa

hihi, påväg till mordseleforsarna & jag sa

träden här är typ 30 meter höga!

&du sa

moa, du överdriver ganska ofta!

va? nej, det gör jag inte! jag överdriver aldriiiiig!



moa som är bra på att aldrig överdriva?

2008-11-25 @ 22:33:22
URL: http://moaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0