Idag&Igår..

jag vet! jag har inte skrivit på ett tag, okej, 1½ dag = ett låångt tag för mig! (A) I alla fall så har jag seroöst inte hunnit! okej, om man kan kalla det att inte hinna eftersom all den tid man skulle kunna hinna har lina&agnes suttit vid datorn. alla annan tid har jag varit antingen vid poolen eller på stranden eller på resturang..
Igår var vi hela dan på stranden, eller fram till middan i alla fall. Vi var på en strand borta vid Puerto Rico, minns inte vad den hette.. Där har dom i alla fall typ importerad sand från Karibien! :D Det var lite annorlunda, eftersom det mest är svart sand annars, eftersom det är en vulkanö... och så såg man ju så härligt brun ut mot vit sand! :D haha xD Sen när vi kom hem hann jag bara dusha innan jag väntade typ en timma tills alla andra blev klara, och då satt lina vid datorn. sen for vi på resturang på köpcentret, vi skulle på J&B's, men dom hade stängt, så då gick vi till Adiomare, men dom rymde oss inte, dom har väl kanske 30 platser högst eller nåt.. ?! då gick vi till Greec Taverna. :) Dom hade jättegod mat! och som namnet antyder var den grekisk, men agnes åt spagetti och köttfärssås från barnmenyn. haha, vääldigt grekiskt!
sen idag var vi vid ljupa poolen, den är nästan 3 m ljup! :D det är rätt så kul att bada där, men lina och agnes ville inte bada med mig så mycket så jag låg mest och läste, jag läser en jättebra bok nu, den heter Grottbjörnens Folk... :) Om du inte läst borde du göra det! det är en serie, så det finns två böcker till, men dom vet jag inte vad de heter.. :) (A)

OJJ! det blev ju ett långt inlägg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0