..

Ska strax till kyrkan, så det får bli en snabbis, :) Men endå, det  är ju bättre än inget. :) (A) :P hah,
Föresten, vet ni vad? Jag fick typ en ide igårkväll, tänk om man skulle börja ha msngubbar istället för vanliga smileysar (A) då skulle (trk i alla fall jag) det bli roligare att läsa, och inte såkladdigt med massa olika tecken, haha, :P
ska bara testa om det funkar

....

:) - nej, det funkar inte :( *buhuu! jag som tyckte jag var såå himla smart (A) jaja, då får jag väkl fortsätta såhär nu -,-

men nu ska jag visa lite bilder från igår, då vi var ute i bergen.


- först var vi vid en jättestor krater! :O det var typ coolt, (A) :P
och så bor det en gubbe där nere som odlar det han själv behöver. (A) -gulligt va?! hah


vi var också och åt lunch hos Anette som jobbar på kyrkan , :) och sen fick vi se på en kort shrek-film med 3D- det är ju jättecool! :D haha - och så blir man ju såå snygg! :'D

-
idag var vi på stranden, hade nästan inga baterier  på kameran, så det blev bara några bilder, men inget som jag tänker visa ;) hah :P
jaja, nu ska jag sluta. ska återigen försöka fixa en ny header :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0