8780

Japp, så många steg blev det på min&mammas gympa promenad bort till Sioux City, på ca 1 timme och 20-30 minuter. :) jag är typ stolt :} haha.
och just nu lyssnar jag på nån fransk grupp, tror den hette typ Muvrini, nån som hört talas om?? (A)

ååh, jag är hungrig! men snart är det lunch! :D det skulle typ bli köttfärsås och makaroner, tror jag :)
men seriöst, kan jag aldrig skriva några seriösa inlägg på min himla blogg?
fasst det gör jag ju, typ på helgerna, och när jag har varit och fotat kan det ju också räknas som seriölsa inlägg.
men på vardagarna, när det bara är skola blir det bara massa egentligen helt onödiga inlägg som inte är det minsta värda. xD det här är ju ett bra exempel.. O.o
jaja, nu tog låten slut och jag måste fortsätta.. tror det är bild nu :) typ jippie! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0