Inaktiv,

Eller, ja, om man kan va det. Fasst jag har ju typ inte skrivit på länge så man kan nog säga att jag varit det i typ två dar.. *hmm..
jaja, i lördags var jag hela dan på tanne och smörje tre träns på hela dan + en ridtur på faxe och pilsnerkorv (jag åt pilsnerkorv, red inte på den ). :) for dit vid 11 och kan hem halv 6. heldag
när jag kom hem fick jag kratta, ska ha biståndsdag från skolan på måndag, men det typ snöregnar nu och ska göra det imorgon med, så jag krattade igår istället.
sen idag tog jag och lina med agnes till tanne och pysslade med sauron utan att rida. :) han älskar att bara bli pysslad med.
+ att jag hade ridlektion ikväll. red barbacka på grappe och galopperade. ' iiih! ' och hade typ helskodda ridbyxor. bruna med vitt hår. :) det nya modet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0