Städa

Nu måste jag sluta sitta vid datorn, men det är svårt .. Jag har ju inlett ett krig (läs inlägg; KRIIG !!) och då kan man ju inte bara sluta, men när det är sommarlov ska man ju vara ute .. inte sitta vid datan.. "/ men jag kasnke ska sluta nörda på stardoll.com i alla fall.. :] men det är mkt beroende framkallande, så det kommer nog inte gå.. rätt så kul också,
nu kom jag bort från ämnet jag tänkte skriva om; jag måste sluta sitta vid datorn för att jag ska städa färdigt mitt rum.,  för vi får typ gäster imorgon och på lördag har m&p fest ..

typ nyss ringde moa<3 och pratade, hon hade typ panik för att jag ringt henne 4 gånger utan att hn svarat.. men jag bryr mig inte.. i vilket fall så ska vi kanske träffas typ veckan efter midsommar.. :) *hoppas att det blir av !! :*

   
- älskar dig gummsi !!

Kommentarer
Postat av: Moa

älskar dej gumman(L)

du&jag, samo <3

2008-06-12 @ 21:46:21
URL: http://moaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0