Shoppat !

Igår bar jag då på stan och shoppade lite av varge, ska försöka hitta bilder på allt, men jag vet inte om jag gör det.. På stan träffade jag då även Moa<3 och jag ska typ träffa henne nästa hleg också :*
sen igår kväll var jag och grillade med massor av annat folk.. :) fasst typ ingen åt korv ...
och inatt tältade jag och madde :)

image13
grön skjorta HM 98kr

image14
grön kjol HM 98kr

sen hittade jag inte bilder på det andra, men i vilket fall var det -det här;
ûbersöt vit tunika JC 299kr
grön/turkosa tights HM ?kr
grön/vit rutiga skor IcaMaxi ?kr
svart linne IcaMaxi - fick det för att syrran skulle ha ett linne och det var 3för2
vitt linne HM ?kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0