Sauron <3<3

Idag ska jag till Sauron, igentligen är Emma och Carl där i veckan, men emma har brutit armen och kan inte rida och carl går ju bara på dagis ... men jag vet inte vad jag ska tycka, det är ju kul att kunna vara där mer.. :) men man tycker ju synd om emma som inte får rida sin häst på 3 veckor.. :( jaja, det är ju som det är i alla fall :S *hhaha
igår skulle jag fara på orkestern hade jag tänkt, men de4t tog sån tid att städa burarna och allt så jag kom typ på det halv8 och det börjar halv 7 .. :|
jag vet att jag skriver om typ bara helonödiga saker, men det händer bara helonödiga saker i mitt liv ...

nu måste jag sluta ..ska göra pilsnerkorv till mii och mamma innan vi far till stallet..
kram

ps. ,- har glömt att berätta att jag ska på ridläger på ridskolan ! :) den 15 - 18 juli, så då kan jag inte skriva, för jag ska på där.. ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0