Hus..

Beskrivning av ett hus som vi kanske ska bo i.. :) jag tkr att det låter lite trångt, men annars lät de ju super !!

Fin och fräsch bungalov

Det var ett litet vardagsrum med barkök litet, men diskmaskin, tvättmaskin ny ugn  plattor osv.Fint o fräscht

Två små sovrum med garderober. Det är två sängar i varje rum och det går att ha en extrasäng uppfäll brevid nattetid.

Bra uteplats - pergola stuk -  med matplats, solstolar och gräsmatta och häck och staket. 3-5 minuter till stranden 5min till skolan 4 till kyrkan

Huset har aircon och larm och ligger  i lugnt område.

Det enda är ju att det är små sovrum. Det skulle gå och lösa med bäddsoffa i vardagsrummet. Hur hörs detta. Det fanns inte swimmingpool, men vi har tillgång till det i vårt område, så där kan man bada om man vill. 5 minuter till buss, 10 till affärer

Det är ju anpassat till folk som kommer på semester, så därför finns det inte skrivbord och bord inne.


Kommentarer
Postat av: Diana

Låtewr ju jättebra! ska ni köpa det eller funderar ni bara? :)

trevlig sommar :D

2008-06-12 @ 23:25:03
URL: http://diiaanaaaas.blogg.se/
Postat av: Moa

det låter ju jättebra!

annars kan väl du, lina&agnes dela rum?

hihi, lite bråk men, det funkar! =)

jag har kommit på en sak, jag tror jag ska ge dej pengar att köpa en tröja till mej eller nått, för hur coolt äre inte med en tröja från kanarieöarna?

&du kommer ha tusen! :)

2008-06-13 @ 14:20:05
URL: http://moaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0