Haha !!

Nu har jag varit på ridläger  färdigt..! jag hade Toppis<3 som lägerhäst och har för första gången ridit en hel hoppbana! :D
 < sööta Toppis !
Tänkte ta och beskriva varge dag för sog, för annars blandar jag bara ihop dom.. :P

Dag 1, söndag
vi började klockan 6 på kvällen och då fick vi veta vilka hästar vi skulle a, jag skulle som sagt ha toppis. Sen red vi ett dressyrpass på ungefär en timme och efter det var det kubb och foboll innan vi gick och la oss.

Dag 2, måndag
upp klockan 7 på morgonen och morgonfodra.. sen var det egen frukost innan det var hästvård då vi gorde nåt, minns inte vad det var.. ;) efter det var det dressyr, lunch - till både hästar och människor, markarbete, middag, teori och sist terrängritt, då var jag glad att jag inte valt det, det typ spöregnade halft och var halvmörkt, och HALT !!
på kvällen var Diana och Emma där och berättade spökhistorier, men typ 5% av det dom berättar är snat, men dom säger att allt har hänt på ridskolan, nästan ... :)

Dag 3, tisdag
upp klockan 7 igen, men nu skulle vi fixa människofrukost.. :) jag minns inte riktigt ordningen men tar det som jag kommer ihåg, frukost, terrängritt (bättre väder), mellis, hästvård (vi flätade manar), dressyr, middag och hoppning, sen gick vi på en typ rundtur med läskiga ställen :P där det sägs att det spökar och går vittror  och allt vad det nu är. :P sen blev det filkväll och så var sara&sandra och spökade..

Dag 4, onsdag
sista dagen, men upp klockan 7 igen.. nu var det morgonfodrning och sen bygga bana för hoppningen. efter det var det frukost, dressyr, mellis (varma mackor) och sist hoppning :D och det var hur härligt som helst att hoppa banan, ! <3

Kommentarer
Postat av: Moa

åå, det låter jätteroligt!

du är verkligen bortskämd saralilla, jag vill oxå rida&lika bra som du till&med!

2008-06-18 @ 22:48:20
URL: http://moaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0