Flytt (typ flytta, fasst "en flytt")

Nu har jag flyttats, eller min blogg då, det var därför jag inte skrev något igår ... Och jag ska ju också flytta, fasst jag den här gången ..  Till kanarieöarna.. :) fasst jag har ju redan skrivit det .. och jag har ju redan skrivit att det bara blir 4 månader, men ändå.. :P jag har googlat lite på kanarieöarna och las palmas (staden) och tänkte visa lite här ;

   
bilderna har ingen anknytning till var vi ska bo eller nånting, jag googlade bara som sagt... :]

Kommentarer
Postat av: Moa

mums, det ser jättehärligt ut!

&med dej på en av bilderna kommer den att vinna pris! (L)

jag kommer sakna dej massormassor när ni är borta! <333333

2008-06-08 @ 20:37:28
URL: http://moaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0