Dripp ... Dropp ... osv

regn,. Regn, REgn, REGn, REGN & ÄNNU MERA REEGN !!!!  - tar det aldrig slut ?
idag ska vi i vilket fall fara på djurparken med skolan. det stog mellan lyckan och det i omröstningen och lyckan (som jag röstade på) vann med en röst. då tyckte alla som röstat på djurparken att om det regnade eller inte var jättesoligt skulle va fara på djurparken ändå..  typ jättekul att sitta där i regnet och försöka se ut som om man har kul.. :|
men livet är hårt ibland..

nu har jag kommit på varför jag skriver så mycket, eller ja, för ett tag sen skrev jag kasnke varannan dag, men nu typ tre gånger om dan. :P jag vill i vilket fall komma med på aktiva listan på blogg.se.. :) måsta komma ihåg hur ofta den som ligger överst skriver.. :)

Kommentarer
Postat av: Lina

Det kommer du inte.. Och jag kommer hinna förre.. Ska vi slåvad??

2008-06-10 @ 16:22:17
URL: http://hwii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0