tillbaka ?

okej, jag har inte skrivit. och jag kanske inte kommer skriva så mkt.. jag sitter typ inte vid datorn alls nu. och jag hinner inte skriva på skoltid eftersom jag ska vara klar med allt 10/12 - typ om en vecka. och jag har 4 prov + en souppgift + en engelskauppgift + att läsa ut en bok + att göra en no uppgift + att göra färdigt mina rostlabbar kvar! rätt så mkt..
så ni kanske fattar jag inte prioriterar att skriva på bloggen på skoltid. ?

och kriget ! :( *buhuu! jag vinner nog inte. (A)
okej. nu ska jag sluta klaga och lägga in en massa glosor på glosboken.se, det är mer än två (!!!!!) sidor. och det är typ 60 ord på varje sida... :/

ska bara säja att vi ska flytta snart, typ den 15/12. :) till ett annat hus, med tomt.. :)
(fast det blir inte lika nära till poolen :( även om vi typ inte badar nåt xD )

Kommentarer
Postat av: Fanny

haha, mjag lär nog förlora sara!

jag har inte skrivigt sen i måndags!!

2008-12-06 @ 18:42:03
URL: http://fanis.blogg.se/
Postat av: marika

äntligen skrivit :D hihih

2008-12-07 @ 21:46:11
URL: http://melonslush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0