Slappdag på schemat

Igår på marknaden köpte jag inte så mycket, bara lite smått och gott - som lite presenter tll kompisar hemma, ett armband, en väska (som jag prutade himla mycket på. fick de nför halva priset eftersom jag inte hade mer..) och så inget mera. (A)
hade säkert kunna köpt mer nu, men eftersom jag har slut typ alla mina pengar så blev det inte så mycket...

idag ska vi bara slappa vid poolen, djupa =D=D
men mamma och pappa ska städa istället, i alla fall först. pappa har bjudit hela hans jobb på middag, + familjer. så det blir rätt så många till middag ikväll.
aja, måste sluta nu. lina och klara har börjar leka med mina kemisaker och sånt som troligtvis lämnas här, mamma rensar lådorna. och så måste jag gå igenom mina skolböcker..

Kommentarer
Postat av: Moa

eller så kanske vi kan komma på helgen? du vill väl träffa alla? packa upp, mysa med lovis & vilmer osv? kanske fanny kan följa oxå, &så måste typ mamma eller pappa oxå följa med, dom ska ju lägga upp mat=)

JAG SAKNAR DEJ SVINMKE! (L)

2008-12-30 @ 13:46:26
URL: http://moaslife.blogg.se/
Postat av: Moa L

SV:Hej på dej du!

2008-12-30 @ 17:32:12
URL: http://mooooooa.blogg.se/
Postat av: Moa

ja, vilken bra idé, &så kanske vi kan komma när jag är av med matprogrammet? eller iaf får bestämma själv typ=)

då ska du få din julklapp, den är väl genomtänkt (A)

2008-12-30 @ 18:30:46
URL: http://moaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0