Nytt boende, =)

Nu har vi flyttat, på en dag uingefär. fast det är inte riktigt klart än. men nästan :)
här är det lite större än i förra, ett till sovrum och en egen matsal. + större kök och en gård :)

kan visa bilder sen, men orkar inte gå och fota nu. och så vet jag inte ens vars kameran är. :S
jag var ju inte med och packade, eftersom jag var uppe vid kvart över 7, (okej, skulle vara, men var inte, var typ uppe kvart/tjugo i 8 istället) skulle till kyrkan och baka bullar med barbro, det var både en HKuppgift och konfogrejjs, men det skrev jag väl igår? (A)

aja, nu ska jag dissa bloggen och nörda mydreamstable.se, typ engelska stallet.se :) (A)
men det är typ mkt roligare där, undrar varför ?? xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0