Lucia,


jagvet ! inte bästa bilden, men jag kunde inte fota eftersom det
licksom var jag som stod där i mitten (A) hah
ska se om jag kan få tag på nån bättre bild sen ...

vad ska jag skriva :P ??
jag var lucia i morse.. på kyrkan ^^
okej, värsta osammanhängade texten menmen
klev upp klockan kvart över fem och käkade fruksot och sprang iväg till
kyrkan för att vara där vid 6.. (A) nån som hade velat va me?
det var kul, men blev jobbigt sen, när allt stearin skulle ut ur håret,
jag hade en jätteklump i bakhuvet, seriöst! den var typ tre eller fyra
centimeter och satt fasst i hårfästet!! (A)
nu är det bara litelite kvar av den, närmast huvet. jag orkar inte
försöka få bort det nu, för jag har ont i huvet :P altså inte ont innuti huvet, utan på huvudet, fasst
bak :P


nu ska jag och agnes baka chokladisbollisar! :D

Kommentarer
Postat av: marika

det har den säkert, du får köpa den eller så kommer säkert jag eller moa göra det så på nått sett kommer du nog att få se den ;)

2008-12-12 @ 17:09:56
URL: http://melonslush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0