kyrka..

hejhej, :)
idag har jag varit kyrkvärd.. (A)
nu börjar vi om, jag kom inte på vad jag skulle skriva mer om det, och sen fastnade jag i moas blogg istället. så -
vet ni vad? bilden på lucia igår, som jag la upp, kom jag på sen att det var nog inte jag där, för den hade legat på hemsidan innan ;) smartsara (A)
men nu har dom lagt upp bilder, som jag visa. och den här gången lovar jag at tdet är på mig (A)
haha, jag är typ ego, typ: "ååh, ni bara mååste få se bilder på när jag var lucia!! " xD
men om ni inte vill se, så kan ni ju blunda xD


 


eehm! hur fick jag det så att jag kunde skriva här?
.
.



det kanske blev så för att det är så där
jag kopierade bilderna??

för jag är ju så lat att jag inte orkar spara dom på datorn  ;)











 


Kommentarer
Postat av: Moa

JAG SAKNAR DEJ SVINMKE SARAHELENAJUUL! (L)

&vilken kol luciakrona. ser typ ut som palmblad=)

2008-12-14 @ 21:26:08
URL: http://moaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0