Kalas! (&tillbaka!)

nu har jag jullov! = mera blogging. :D
alla prov är gjorda och inskickade, alla insändningsuppgifter inlämnade och nu ska jag bara vänta till den 14 tror jag, då skickar dom ut betygen.
-fast, egentligen är det två saker kvar. två hklektioner. men den ena ska jag göra på måndag i kyrkan, jag ska bara. och den andra blir nog en middag nån gång, risgrynsgröt.

snart ska agnes ha kalas, om en halvtimma ganska exakt. :)
tacosmiddag och sen lekar .. man blir väl sådär halvroad, fast det kan lika gärna bli kul (A) vi får väl se....

Kommentarer
Postat av: Moa

åh, vad jag saknar dej sara!

när du skriver att agnes ska ha kalas, då blir jag supersugen på att göra tacos, som i somras, eller göra massa drinkar eller så. även fast jag inte gillar mat. du är världens bästa sara! (L)

2008-12-10 @ 22:13:05
URL: http://moaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0