Jag har förvandlats -

- Till en inläggspeppringsmaskin! :O
men typ, för det här blir ju det tredje inlägget på typ 10 min (A)
eller så har jag bara fått kortslutning?

idag var jag kyrkvärd, okej , det slrev jag förut, men ändå :)
okej, jag får börja sen. agnes vill inte fika lussebullar sen, så jag får väl "offra" mig då (A)



tillbak! :)
okej, kanske inte lussefika, egentligen
lussebullarna smakade typ vanligt bröd, mamma eller pappa sa at tdet berodde på att saffranet var typ svagare här.
sen var det kakor, coca cola och en apelsin för min del (A)

aja, nu måste jag sluta. (A) ska upp kvart över 7 imorgon, ska fara till kyrkan och baka, både hk och konfirmandgrejjs.

Kommentarer
Postat av: marika

hahah okej , ;)

2008-12-14 @ 22:10:32
URL: http://melonslush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0