God Juul

Julhelgen har knappast varit den aktivaste för mig. Kanske inte för att det är just jul, utan mer för att vi gör rätt så mycket saker vi gör på dagarna, och annars läser jag mina bästböcker! <3
Det värsta är ju att vi åker hem om en vecka, HJÄLP!
Fast jag vill ju hem, hem till alla kompisar och djur.
Men det är ju såå kallt!

Tillbak till julhelgen då.
22 var vi på Palmitos Park, har inte laddat upp bilder på datorn än, men det var jättefint där. :D Har bland annat sett papegojor som cyklar, kör buss, målar, flyger flygplan, åker rutchkana, hissar flaggor och är tjur i tjurfäktning. och mkt mer!
23 var en slappdag på stranden. på kvällen såg vi sen på sällskapsresan på storbild och åt lussebullar mm.
24 - Julafton, i alla fall hade vi bara myspys då, åt julhög på morgonen med varm choklad och sen gick vi iväg till kyrkan, en miss var att gröten var slut när vi kom, så vi fick äta varma mackor istället. sen såg vi på julspel i kyrkan.

sen har det inte hänt något speciellt.
idag ska vi på marknad i san fernando, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0