Bloggpysslingsdag

Hejhej, hela dan idag, okej, förmiddagen har jag ägnat åt bloggar, dock inte min egen. Jag har hjälpt moa att göra en blogg och fixat en design till henne, och gjort en ny design till agnes. Dock förstår jag fortfarande inte meningen med att ha en blogg för dom som bara är 9 & 10 år... Det kanske bara är framtidens syn på livet? Vadå? Bara för att jag börjar blogga när jag är 13 behöver ju inte alla andra bakom mig göra det då oxå, eller`?

Ikväll åt vi gott på J&B´s =) Det var ju sista kvällen för moa,klara,maria&peter och troligtvis sista gången vi åt ute här, eftersom vi åker på fredag.. känns riktigt mysko -

och ja! jag har fått en ny favoritblogg! (förutom moas<3)
FanVadChict ! Läsden!

Kommentarer
Postat av: Moa

åh, det måste kännas jättedumt att fara hem! ni har ju bott där så länge, men ni kanske ska tillbaka på semester nått år?

ja, ring mej då! SAKNAR DEJ A LOT LOT LOT!

2008-12-30 @ 23:35:23
URL: http://moaslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0